برگشتم دوباره..............
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

به نام خدایی که همدم همه ی تنهایی هام بود و هست

 

سلام به همه اونایی که همیشه به یادم بودن و برام نظر گذاشتن

بعد گذروندن چند ماه حساس از زندگیم باز برگشم پیش شما رفقای عزیزم

برای همیششه برگشتم

حرف بسه

(:توضیح:)

((آهنگ وبم بخاطر یکی ار رفیقای قدیمیم انتخاب شده))

((اگر چه خیلی دیره ولی تولدش مبارک.اینم کادوی من))

 

بریم سراغ مطلب امروز:

 

 

میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

 

 

میدونی چرا میگن دلت دریا باشه؟؟؟

وقتی یه سنگو تو دریا میندازی

فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه

و بعد برای همیشه محو میشه

ولی اون سنگ تا به ابد ته دل دریا موندگاره

و سعی میکنم مثل دریا باشم...آبی...

فراموش کنم سن.... که به دلم زدند

با اینکه سنگینیشو همیشه روی سینه ام حس میکنم

 

 

گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه های رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بسته ای...

صبور میمانم و بی تفاوت میگذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت16:24---3 آذر 1391
بی راه نیست
بر آستانه تیرگی ابر ها
به تکاپوی راه گریزی
در چار سوی چشم نباشی
و رویاهایت
آفتاب را بر آیینه ای
تکثیر کند
و چشمانت به سستی پاهایت دل بندد؟
که روز هاغ این گونه غروب کنی
و شب ها را در شعف رویاها
فرصتی
این راه به آفتاب که ختم نمی شود
تاتو
آیینه دار عمود آفتاب باشی
وقتی چشمانت
در سایه خیس ابر ها
تلف می شود
و خدا پیش چشمان تو گم
که دلت در محاصره ی تردید باشد
ایجا
رویاها شکست حصر دل نمی شوند
بیا و تنها دلت را صدا بزن
تا چشمت دوباره نفس گیرد
و پاهایت
این جاده ها را تا به آسمان برسند
پاهای سست نه!
جسور می خواهند


دختران دریـــا
ساعت20:24---29 آبان 1391
انگشت های هیــــس
ما را از هر طرف نشـــانه گرفتند
انگار ، غوغــــای چشمـــان من و تــو
سکـــوت را
در آن کتابخـــانه رعایت نکـــرده اند



دختران دریـــا
ساعت20:20---29 آبان 1391
سلام ســـــلام دوست عزیز و قدیمی
بازم تبریک بابت برگشنت و شروع به کار دوباره ت ...
ممنون که آپ بودنت رو خبر دادی بهمون
ببخش که دیر اومدیم، آپ واقعا قشنگی بود ...
مطالب پر از احساسی بودن
ممنـــــون و به امید دیدن آپ های جدیدت

موفق باشی یه عالمه


دختران دریـــا
ساعت20:16---29 آبان 1391
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

و صدای شکستن را......

نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم



ریحانه
ساعت15:23---19 آبان 1391
اپم منتظرتم

ریحانه
ساعت15:23---19 آبان 1391
اپم منتظرتم

ریحانه
ساعت15:10---19 آبان 1391
سلام ممنونم که خبرم کردی تولد اون کس مبارک باشه بااینکه تو بی معرفتی و هر وقت اپ کردم نیومدی من اودم موفق باشی

دختران دریـــا
ساعت2:23---19 آبان 1391
می روم...به کجا؟

نمی دانم ....حس بدی ست...
بی مقصدی!



کاش نه باران بند می آمد...
نه خیابان به انتها می رسید....



دختران دریـــا
ساعت2:21---19 آبان 1391
ســـلام دوست عزیــــز و قدیــــمی ...
برگشتنت به وب واقعـــــا خوشحالمـــون کرد ... خیلـــی زیاد
جای خالیت واقعــــا احساس میشـــد توی دنیـــای مجازی
مرسی که از آمدنت با خبرمون کردی و به یادمون بودی ...
امیدواریم همون طور که گفتی اومدنت برای همیشـــه باشه و شاهد فعالیتت توی وب باشیم.... همچنـــان
برات آرزوی یه عالمـــه لبخند از صمیم قلب داریم
بــــدرود


zahra jooooooooon
ساعت15:37---17 آبان 1391
درووووووووووووووووووووود
اون دوست کیه لوس؟؟؟؟؟؟البته میدونم
دوران حساس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا حساس.
.
منو بلینک البته میزاری اول از همه
آهنگت فوق العاده ساشکمو درآوردیییییییییییییییییییییی
قالبت بد نشده لااقل بهتر از اون یکیه


sogand
ساعت13:26---17 آبان 1391
منم خوبم شکر خدا.سلامتیت داداشم.هیچ خبری جز درس ندارم این روزا.اتفاقا خیلی از آهنگت خوشم اومد و منو گریه انداخت

شیوا
ساعت10:25---17 آبان 1391
سلام مهران مرسی که سر زدی با اجاز ه ات این مطلبتواکه بشه کپی میکنم لینکت میکنم...بازم بیا

ستاره
ساعت23:53---16 آبان 1391
سلام دوست خوبم.خوشحالم که برگشتی و ممنون که بهم سر زدی.وب قشنگی داری موفق باشی

ramin
ساعت22:38---16 آبان 1391
salam azizam
khosh omadi be weblaget
basi khosh hal shodam
montazeretam


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت19:25---16 آبان 1391
دنيايم را به لبخندت مي بخشم، هراسي نيست تو شاد باشي دنيا از آن من است"

sogand
ساعت19:10---16 آبان 1391
سلاااااااااااام.واااااااای داداشم خوبی؟عزیزم چقد خوشحالم برگشتیامیدوارم دیگه از این به بعد مثه قبلنا هروقت میام وبم یه کامنت با اون اسم قشنگت ببینم
آخخخخخخ که چقد دلم برات تنگ شده بود


سارا
ساعت19:01---16 آبان 1391
سلاممممممم میسی بابت اپ زیبات خیلی قشنگ بود و تبریک میگم
راستی اهنگ وبتون خیلی قشنگه
ادمو میکشونه تو رویا


BARAN
ساعت17:43---16 آبان 1391


بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی...



بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی...



بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...



بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی...



بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری...



بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
16 / 8 / 1391برچسب:, 12 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§